Umów się na wizytę
Godziny otwarcia
Pon: Nieczynne | Wt - Pt: 10:00 - 18:00 | Sob: 9:00 - 14:00 | Nd: nieczynne
Rejestracje telefonicznie
Godziny otwarcia
Pn - Pt: 8:00 - 18:00 | Sob-Nd: Nieczynne

Regulamin

  1. Niniejszy regulamin, zwany dalej „Regulaminem” określa zasady korzystania z usług podologicznych, zwanych dalej łącznie: Usługami a z osobna Usługą Podologiczną, – które są świadczone w Gabinecie Podologicznym IDEALIA mieszczącym się w Rawiczu , przy ul. Przyjemskiego 20 który jest zwany dalej: Gabinetem Podologicznym IDEALIA prowadzonym przez Annę Sołtys-Ziętek prowadzącą działalność gospodarczą pod kodem PKD Działalność Paramedyczna stałe miejsce wykonywania działalności gospodarczej ul.Przujmy Przyjemskiego 20, 63-900 Rawicz, NIP 6922212162, REGON 302298550..
  2. Przed skorzystaniem z Usług należy zapoznać się z treścią Regulaminu.
  3. Skorzystanie z Usług jest równoznaczne z zaakceptowaniem niniejszego Regulaminu.
  4. Samodzielnie dokonywać Rejestracji oraz korzystać i uczestniczyć w Wizycie podczas której wykonywane są Usługi mogą wyłącznie osoby pełnoletnie – dalej zwane: Pacjentem. Osoby niepełnoletnie mogą korzystać z Usług na takich samych zasadach jak osoby pełnoletnie wyłącznie za uprzednią zgodą ich opiekuna, rodzica lub przedstawiciela ustawowego, wyrażoną przez rozpoczęciem Usług.

§ 2. Rejestracja na Wizytę

  1. Usługi świadczone są wyłącznie za uprzednią rezerwacją wizyty- dalej zwana: Wizytą, za wyjątkiem wyjątkowych sytuacji, w których Pacjent może skorzystać z Usługi poza kolejnością, o których mowa w niniejszym Regulaminie.
  2. Wizyty w Gabinecie Podologicznym IDEALIA można umawiać poprzez telefoniczna rejestrację- dalej: Rejestracja od wtorku do piątku w godzinach od 10:00 do 18:00 oraz w soboty od od 9.30- 14.00. Wizytę można również umówić osobiście w Gabinecie Podologicznym IDEALIA w godzinach pracy gabinetu.
  3. Pacjenci rejestrowani są zgodnie z grafikiem obowiązującym w Gabinecie Podologicznym IDEALIA
  4. Jeżeli okaże się, że grafik obowiązujący w Gabinecie Podologicznym IDEALIA jest w całości zapełniony, Pacjent może zostać wpisany na listę rezerwową co oznacza, że będzie mógł skorzystać z Usług w sytuacji, w której Pacjent, który dokonał skutecznej Rezerwacji i został umówiony na Wizytę, odwoła Wizytę lub z innych przyczyn Wizyta zostanie anulowana.
  5. Podczas Rejestracji Pracownik Gabinetu Podologicznego IDEALIA w celu oszacowania czasu trwania Usługi może dokonać wstępnego wywiadu dotyczącego problemu z jakim zgłasza się Pacjent.
  6. Podczas Rejestracji pracownik Gabinetu Podologicznego IDEALIA poprosi o podanie następujących danych:

6.1.       imię i nazwisko;
6.2.       numer telefonu do kontaktu;
6.3.       adres e-mail;
6.4.       wiek Pacjenta;
6.5.       informację czy Usługa realizowana jest w formie bonu podarunkowego

  1. W określonych przypadkach Pacjent może zostać poproszony o nadesłanie na adres e-mailowy: idealiapodologia@wp.pl zdjęcia stopy lub jej części.
  2. Pomiędzy wykonaniem Usług w miarę możliwości zapewniane są 10 minutowe przerwy konieczne do zdezynfekowania gabinetów.
  3. Na 24 godziny przed umówionym terminem Wizyty Pacjent otrzymuje wiadomość tekstową SMS z przypomnieniem o Wizycie wraz z prośbą o potwierdzenie Wizyty.
  4. W przypadku niepotwierdzenia Wizyty przez Pacjenta drogą telefoniczną lub za pośrednictwem wiadomości tekstowej SMS najpóźniej w dniu poprzedzającym Wizytę do godziny 18:00- Wizyta ta zostanie anulowana.

§ 3. Rezygnacja z Wizyty, odwołanie z Wizyty

  1. Na zarezerwowaną Wizytę Pacjent powinien stawić się w Gabinecie Podologicznym IDEALIA najpóźniej na 10 minut przez umówionym terminem Wizyty.
  2. Gabinet Podologiczny IDEALIA zastrzega, że ustalona godzina Wizyty może ulec nieznacznej zmianie. Jeżeli przesunięcie w godzinie Wizyty wynika w szczególności z przyczyn niezależnych od Gabinetu Podologicznego IDEALIA i trwa dłużej niż 15 minut, Gabinet Podologiczny IDEALIA w miarę możliwości poinformuje Pacjentów zapisanych na Wizyty o przesunięciu godziny lub terminu Wizyt.
  3. Gabinet Podologiczny IDEALIA zachowuje prawo do odmowy wykonania Usług, jeżeli Pacjent spóźnia się na Wizytę co najmniej 15 minut od terminu umówionej Wizyty, chyba że Pacjenta o okolicznościach skutkujących spóźnieniem na Wizytę powiadomi Gabinet Podologiczny IDEALIA które wyrazi zgodę na późniejsze rozpoczęcie Usług z zastrzeżeniem, że w takim przypadku Wizyta może ulec skróceniu.
  4. Nieprzystąpienie do Wizyty przez Pacjenta bez uprzedniego odwołania Wizyty uprawnia Gabinet Podologiczny IDEALIA do obciążenia Pacjenta kosztami niezrealizowanej Wizyty.
  5. Pacjenci którzy nie pojawili się na umówionej wizycie i nie odwołali jej wcześniej w celu ponownego umówienia na wizytę w Gabinecie Podologicznym IDEALIA zobowiązani są do uiszczenia zadatku w wysokości 40% zarezerwowanej wizyty przelewem na konto Gabinetu Podologicznego IDEALIA. Zadatek zostanie odliczony w całości od wizyty podczas jej trwania.W sytuacji kiedy pacjent nie pojawi się na umówionej wizycie zadatek przechodzi na konto Gabinetu Podologicznego IDEALIA
  6. Pacjenci którzy notorycznie nie pojawiają się na umówionych wizytach oraz ich nie odwołują nie będą już rejestrowani do Gabinetu Podologicznego IDEALIA
  1. Gabinet Podologiczny IDEALIA zastrzega sobie prawo do odwołania Wizyty na co najmniej 24 godziny przez terminem rozpoczęcia Wizyty. W takim wypadku Gabinet Podologiczny IDEALIA zaproponuje nowy termin Wizyty.
  2. Gabinet Podologiczny IDEALIAy informuje, że nie udziela konsultacji telefonicznych zakresem odpowiadających świadczonym Usługom. Pacjent jest konsultowany wyłącznie podczas umówionej wizyty w Gabinecie Podologicznym IDEALIA
  3. Pierwszeństwo przyjęcia na Wizytę mają Pacjenci, którzy uprzednio dokonali Rezerwacji i umówili się na Wizytę zgodnie z grafikiem obowiązującym w Gabinecie Podologicznym IDEALIA. W wypadkach szczególnych, w tym w szczególności odnoszących się do Pacjentów z powikłaniami powstałymi w trakcie prowadzonych w Gabinecie Podologicznym IDEALIA Usług lub osób wymagających natychmiastowej konsultacji- przewiduje się możliwość przyjęcia osoby bez uprzednio dokonanej przez nią Rejestracji, zgodnie z procedurą rejestracyjną.
  4. Pacjent ma prawo odwołać/przełożyć Wizytę najpóźniej na 24 godziny przez zaplanowaną wizytą. Odwołanie wizyty po tym czasie uprawnia Gabinet Podologiczny IDEALIA do obciążenia Pacjenta kosztami wizyty.

§ 4. Przebieg Wizyty

  1. Na pierwszej Wizycie Pacjent obowiązany jest do wypełnienia tzw. KARTY WYWIADU PODOLOGICZNEGO, na której podstawie zostanie przeprowadzony wywiad z Pacjentem.
  2. Po przeprowadzeniu wywiadu specjalista Gabinetu Podologicznego IDEALIA przedstawi Pacjentowi plan terapii oraz wyceni wstępny koszt Usługi.
  3. Wszystkie usługi świadczone przez Gabinet Podologiczny IDEALIA dostępne są na stronie internetowej pod adresem: www.idealia-rawicz.pl

§ 5. Płatność

  1. Pacjent jest obowiązany do dokonania zapłaty za wykonane Usługi. Szczegółowy Cennik dla poszczególnych Usług znajduje się na stronie internetowej Gabinetu Podologicznego IDEALIA pod adresem: www.idealia-rawicz.pl
  2. W Gabinecie Podologicznym IDEALIA udostępnia się następujące formy płatności:

2.1.       Gotówka
2.2.       Blik / Przelew
2.2.2.3. Bon podarunkowy

  1. Zapłata za Usługi następuje po odbytej Wizycie, za wyjątkiem przypadków określonych niniejszym Regulaminem, za które Pacjent obowiązany jest uiścić całość lub część opłaty przed wykonaniem Usługi lub w przypadkach płatności za Usługę pomimo jej niewykonania z uwagi na okoliczności leżące po stronie Pacjenta
  2. W przypadku usługi wykonania wkładek indywidualnych Pacjent obowiązany jest do zapłaty kwoty 100,00 złotych w momencie zlecenia wykonania wkładek indywidualnych.
  3. W przypadku Pacjentów korzystających z bonów podarunkowych, po odbytej Wizycie Pacjent w momencie płatności Pacjent obowiązany jest okazać bon podarunkowy. W innym wypadku, Usługi podlegają płatności gotówkowej lub za pośrednictwem Blika /Przelewu.

§ 6. Procedura reklamacyjna

  1. Pacjent po wykonanej Usłudze ma prawo do złożenia reklamacji w terminie 7 dni od jej wykonania lub wystąpienia niepożądanych efektów Usługi – dalej: Reklamacja. Składając Reklamację Pacjent obowiązany jest opisać stan faktyczny oraz wskazać z jakich przyczyn uważa Reklamację za zasadną.
  2. Reklamacja powinna zostać przez Pacjenta złożona na piśmie na adres e-mailowy: gabinet@idealia-rawicz.pl lub za pośrednictwem listu poleconego nadanego na adres Gabinetu Podologicznego IDEALIA. W miarę możliwości Pacjent do Reklamacji powinien dołączyć dokumentacje zdjęciową.
  3. Reklamacje zostaną rozpatrzone przez Gabinet Podologiczny IDEALIA w terminie 14 dni od otrzymania Reklamacji. W tym terminie Pacjent zostanie powiadomiony o zasadności lub braku podstaw do uznania ją za zasadną.
  4. W przypadku uznania Reklamacji za zasadną Pacjentowi przysługuje nieodpłatna usługa korygująca w Gabinecie Podologicznym IDEALIA lub zwrot kosztów wykonanej Usługi.
  5. Reklamacja nie obejmuje powikłań takich jak: ból, krwiak, krwawienie po zabiegu, podwyższona temperatura ciała, złe samopoczucie, reakcja alergiczna na zastosowane leki- jeżeli objawy te związane są z wykonaną Usługą lub wiążą się z indywidualnymi predyspozycjami Pacjenta.

§ 7. Odpowiedzialność

  1. Pacjenci odpowiadają w pełnej wysokości za wszelkie uszkodzenia wyposażenia Gabinetu Podologicznego IDEALIA. Za szkody spowodowane przez osoby niepełnoletnie odpowiedzialni są ich opiekunowie, rodzice lub ustawowi przedstawiciele.
  2. Gabinet Podologiczny IDEALIA nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek rzeczy pozostawione w Gabinecie Podologicznym IDEALIA poza miejscami przeznaczonymi do ich pozostawienia, w szczególności rzeczy wartościowe, torby, plecaki i torebki, które Pacjent zobowiązany jest zatrzymać przy sobie.
  3. Niezastosowanie się Pacjenta do postanowień Regulaminu lub złożenie nieprawdziwych oświadczeń w przedmiocie swojego stanu zdrowia i przeciwskazań lub w wywiadzie, skutkuje wyłączeniem odpowiedzialności za wykonane Usługi po stronie Gabinetu Podologicznego IDEALIA.
  4. Gabinet Podologiczny IDEALIA nie odpowiada za niezadowolenie Pacjenta z efektu końcowego Usługi wynikającego z subiektywnych odczuć Pacjenta, jeśli został on wykonany w sposób profesjonalny, zgodny ze sztuką i w sposób nieustępujący ogólnie przyjętym standardom.
  5. Pacjent zobowiązany jest przestrzegać wszelkich zaleceń specjalisty, które zostały udzielone mu podczas Wizyty.

§ 8. Postanowienia końcowe

  1. Wszystkie osoby przebywające na obszarze Gabinetu Podologicznego IDEALIA zobowiązane są przestrzegać całkowitego zakazu palenia i używania tytoniu oraz wyrobów tytoniowych i nikotynowych, w tym papierosów elektronicznych oraz całkowitego zakazu spożywania napojów alkoholowych oraz innego rodzaju używek i środków odurzających.
  2. Na obszarze Gabinetu Podologicznego IDEALIA, a w szczególności do pomieszczeń, w których wykonywane są Usługi zabrania się wprowadzania zwierząt
  3. Każdy Pacjent ma prawo wglądu do Regulaminu, Cennika Gabinetu Podologicznego IDEALIA
  4. Wszelkie spory wynikające ze świadczonych Usług powinny zostać w pierwszej kolejności rozwiązane polubownie.
  5. Niniejszy Regulamin obowiązuje od dnia 01.02.2025r.
  6. O zmianach niniejszego Regulaminu Pacjent będzie powiadamiany drogą telefoniczną na numer podany podczas Rejstracji.