Regulamin
- Niniejszy regulamin, zwany dalej „Regulaminem” określa zasady korzystania z usług podologicznych, zwanych dalej łącznie: Usługami a z osobna Usługą Podologiczną, – które są świadczone w Gabinecie Podologicznym IDEALIA mieszczącym się w Rawiczu , przy ul. Przyjemskiego 20 który jest zwany dalej: Gabinetem Podologicznym IDEALIA prowadzonym przez Annę Sołtys-Ziętek prowadzącą działalność gospodarczą pod kodem PKD Działalność Paramedyczna stałe miejsce wykonywania działalności gospodarczej ul.Przujmy Przyjemskiego 20, 63-900 Rawicz, NIP 6922212162, REGON 302298550..
- Przed skorzystaniem z Usług należy zapoznać się z treścią Regulaminu.
- Skorzystanie z Usług jest równoznaczne z zaakceptowaniem niniejszego Regulaminu.
- Samodzielnie dokonywać Rejestracji oraz korzystać i uczestniczyć w Wizycie podczas której wykonywane są Usługi mogą wyłącznie osoby pełnoletnie – dalej zwane: Pacjentem. Osoby niepełnoletnie mogą korzystać z Usług na takich samych zasadach jak osoby pełnoletnie wyłącznie za uprzednią zgodą ich opiekuna, rodzica lub przedstawiciela ustawowego, wyrażoną przez rozpoczęciem Usług.
§ 2. Rejestracja na Wizytę
- Usługi świadczone są wyłącznie za uprzednią rezerwacją wizyty- dalej zwana: Wizytą, za wyjątkiem wyjątkowych sytuacji, w których Pacjent może skorzystać z Usługi poza kolejnością, o których mowa w niniejszym Regulaminie.
- Wizyty w Gabinecie Podologicznym IDEALIA można umawiać poprzez telefoniczna rejestrację- dalej: Rejestracja od wtorku do piątku w godzinach od 10:00 do 18:00 oraz w soboty od od 9.30- 14.00. Wizytę można również umówić osobiście w Gabinecie Podologicznym IDEALIA w godzinach pracy gabinetu.
- Pacjenci rejestrowani są zgodnie z grafikiem obowiązującym w Gabinecie Podologicznym IDEALIA
- Jeżeli okaże się, że grafik obowiązujący w Gabinecie Podologicznym IDEALIA jest w całości zapełniony, Pacjent może zostać wpisany na listę rezerwową co oznacza, że będzie mógł skorzystać z Usług w sytuacji, w której Pacjent, który dokonał skutecznej Rezerwacji i został umówiony na Wizytę, odwoła Wizytę lub z innych przyczyn Wizyta zostanie anulowana.
- Podczas Rejestracji Pracownik Gabinetu Podologicznego IDEALIA w celu oszacowania czasu trwania Usługi może dokonać wstępnego wywiadu dotyczącego problemu z jakim zgłasza się Pacjent.
- Podczas Rejestracji pracownik Gabinetu Podologicznego IDEALIA poprosi o podanie następujących danych:
6.1. imię i nazwisko;
6.2. numer telefonu do kontaktu;
6.3. adres e-mail;
6.4. wiek Pacjenta;
6.5. informację czy Usługa realizowana jest w formie bonu podarunkowego
- W określonych przypadkach Pacjent może zostać poproszony o nadesłanie na adres e-mailowy: idealiapodologia@wp.pl zdjęcia stopy lub jej części.
- Pomiędzy wykonaniem Usług w miarę możliwości zapewniane są 10 minutowe przerwy konieczne do zdezynfekowania gabinetów.
- Na 24 godziny przed umówionym terminem Wizyty Pacjent otrzymuje wiadomość tekstową SMS z przypomnieniem o Wizycie wraz z prośbą o potwierdzenie Wizyty.
- W przypadku niepotwierdzenia Wizyty przez Pacjenta drogą telefoniczną lub za pośrednictwem wiadomości tekstowej SMS najpóźniej w dniu poprzedzającym Wizytę do godziny 18:00- Wizyta ta zostanie anulowana.
§ 3. Rezygnacja z Wizyty, odwołanie z Wizyty
- Na zarezerwowaną Wizytę Pacjent powinien stawić się w Gabinecie Podologicznym IDEALIA najpóźniej na 10 minut przez umówionym terminem Wizyty.
- Gabinet Podologiczny IDEALIA zastrzega, że ustalona godzina Wizyty może ulec nieznacznej zmianie. Jeżeli przesunięcie w godzinie Wizyty wynika w szczególności z przyczyn niezależnych od Gabinetu Podologicznego IDEALIA i trwa dłużej niż 15 minut, Gabinet Podologiczny IDEALIA w miarę możliwości poinformuje Pacjentów zapisanych na Wizyty o przesunięciu godziny lub terminu Wizyt.
- Gabinet Podologiczny IDEALIA zachowuje prawo do odmowy wykonania Usług, jeżeli Pacjent spóźnia się na Wizytę co najmniej 15 minut od terminu umówionej Wizyty, chyba że Pacjenta o okolicznościach skutkujących spóźnieniem na Wizytę powiadomi Gabinet Podologiczny IDEALIA które wyrazi zgodę na późniejsze rozpoczęcie Usług z zastrzeżeniem, że w takim przypadku Wizyta może ulec skróceniu.
- Nieprzystąpienie do Wizyty przez Pacjenta bez uprzedniego odwołania Wizyty uprawnia Gabinet Podologiczny IDEALIA do obciążenia Pacjenta kosztami niezrealizowanej Wizyty.
- Pacjenci którzy nie pojawili się na umówionej wizycie i nie odwołali jej wcześniej w celu ponownego umówienia na wizytę w Gabinecie Podologicznym IDEALIA zobowiązani są do uiszczenia zadatku w wysokości 40% zarezerwowanej wizyty przelewem na konto Gabinetu Podologicznego IDEALIA. Zadatek zostanie odliczony w całości od wizyty podczas jej trwania.W sytuacji kiedy pacjent nie pojawi się na umówionej wizycie zadatek przechodzi na konto Gabinetu Podologicznego IDEALIA
- Pacjenci którzy notorycznie nie pojawiają się na umówionych wizytach oraz ich nie odwołują nie będą już rejestrowani do Gabinetu Podologicznego IDEALIA
- Gabinet Podologiczny IDEALIA zastrzega sobie prawo do odwołania Wizyty na co najmniej 24 godziny przez terminem rozpoczęcia Wizyty. W takim wypadku Gabinet Podologiczny IDEALIA zaproponuje nowy termin Wizyty.
- Gabinet Podologiczny IDEALIAy informuje, że nie udziela konsultacji telefonicznych zakresem odpowiadających świadczonym Usługom. Pacjent jest konsultowany wyłącznie podczas umówionej wizyty w Gabinecie Podologicznym IDEALIA
- Pierwszeństwo przyjęcia na Wizytę mają Pacjenci, którzy uprzednio dokonali Rezerwacji i umówili się na Wizytę zgodnie z grafikiem obowiązującym w Gabinecie Podologicznym IDEALIA. W wypadkach szczególnych, w tym w szczególności odnoszących się do Pacjentów z powikłaniami powstałymi w trakcie prowadzonych w Gabinecie Podologicznym IDEALIA Usług lub osób wymagających natychmiastowej konsultacji- przewiduje się możliwość przyjęcia osoby bez uprzednio dokonanej przez nią Rejestracji, zgodnie z procedurą rejestracyjną.
- Pacjent ma prawo odwołać/przełożyć Wizytę najpóźniej na 24 godziny przez zaplanowaną wizytą. Odwołanie wizyty po tym czasie uprawnia Gabinet Podologiczny IDEALIA do obciążenia Pacjenta kosztami wizyty.
§ 4. Przebieg Wizyty
- Na pierwszej Wizycie Pacjent obowiązany jest do wypełnienia tzw. KARTY WYWIADU PODOLOGICZNEGO, na której podstawie zostanie przeprowadzony wywiad z Pacjentem.
- Po przeprowadzeniu wywiadu specjalista Gabinetu Podologicznego IDEALIA przedstawi Pacjentowi plan terapii oraz wyceni wstępny koszt Usługi.
- Wszystkie usługi świadczone przez Gabinet Podologiczny IDEALIA dostępne są na stronie internetowej pod adresem: www.idealia-rawicz.pl
§ 5. Płatność
- Pacjent jest obowiązany do dokonania zapłaty za wykonane Usługi. Szczegółowy Cennik dla poszczególnych Usług znajduje się na stronie internetowej Gabinetu Podologicznego IDEALIA pod adresem: www.idealia-rawicz.pl
- W Gabinecie Podologicznym IDEALIA udostępnia się następujące formy płatności:
2.1. Gotówka
2.2. Blik / Przelew
2.2.2.3. Bon podarunkowy
- Zapłata za Usługi następuje po odbytej Wizycie, za wyjątkiem przypadków określonych niniejszym Regulaminem, za które Pacjent obowiązany jest uiścić całość lub część opłaty przed wykonaniem Usługi lub w przypadkach płatności za Usługę pomimo jej niewykonania z uwagi na okoliczności leżące po stronie Pacjenta
- W przypadku usługi wykonania wkładek indywidualnych Pacjent obowiązany jest do zapłaty kwoty 100,00 złotych w momencie zlecenia wykonania wkładek indywidualnych.
- W przypadku Pacjentów korzystających z bonów podarunkowych, po odbytej Wizycie Pacjent w momencie płatności Pacjent obowiązany jest okazać bon podarunkowy. W innym wypadku, Usługi podlegają płatności gotówkowej lub za pośrednictwem Blika /Przelewu.
§ 6. Procedura reklamacyjna
- Pacjent po wykonanej Usłudze ma prawo do złożenia reklamacji w terminie 7 dni od jej wykonania lub wystąpienia niepożądanych efektów Usługi – dalej: Reklamacja. Składając Reklamację Pacjent obowiązany jest opisać stan faktyczny oraz wskazać z jakich przyczyn uważa Reklamację za zasadną.
- Reklamacja powinna zostać przez Pacjenta złożona na piśmie na adres e-mailowy: gabinet@idealia-rawicz.pl lub za pośrednictwem listu poleconego nadanego na adres Gabinetu Podologicznego IDEALIA. W miarę możliwości Pacjent do Reklamacji powinien dołączyć dokumentacje zdjęciową.
- Reklamacje zostaną rozpatrzone przez Gabinet Podologiczny IDEALIA w terminie 14 dni od otrzymania Reklamacji. W tym terminie Pacjent zostanie powiadomiony o zasadności lub braku podstaw do uznania ją za zasadną.
- W przypadku uznania Reklamacji za zasadną Pacjentowi przysługuje nieodpłatna usługa korygująca w Gabinecie Podologicznym IDEALIA lub zwrot kosztów wykonanej Usługi.
- Reklamacja nie obejmuje powikłań takich jak: ból, krwiak, krwawienie po zabiegu, podwyższona temperatura ciała, złe samopoczucie, reakcja alergiczna na zastosowane leki- jeżeli objawy te związane są z wykonaną Usługą lub wiążą się z indywidualnymi predyspozycjami Pacjenta.
§ 7. Odpowiedzialność
- Pacjenci odpowiadają w pełnej wysokości za wszelkie uszkodzenia wyposażenia Gabinetu Podologicznego IDEALIA. Za szkody spowodowane przez osoby niepełnoletnie odpowiedzialni są ich opiekunowie, rodzice lub ustawowi przedstawiciele.
- Gabinet Podologiczny IDEALIA nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek rzeczy pozostawione w Gabinecie Podologicznym IDEALIA poza miejscami przeznaczonymi do ich pozostawienia, w szczególności rzeczy wartościowe, torby, plecaki i torebki, które Pacjent zobowiązany jest zatrzymać przy sobie.
- Niezastosowanie się Pacjenta do postanowień Regulaminu lub złożenie nieprawdziwych oświadczeń w przedmiocie swojego stanu zdrowia i przeciwskazań lub w wywiadzie, skutkuje wyłączeniem odpowiedzialności za wykonane Usługi po stronie Gabinetu Podologicznego IDEALIA.
- Gabinet Podologiczny IDEALIA nie odpowiada za niezadowolenie Pacjenta z efektu końcowego Usługi wynikającego z subiektywnych odczuć Pacjenta, jeśli został on wykonany w sposób profesjonalny, zgodny ze sztuką i w sposób nieustępujący ogólnie przyjętym standardom.
- Pacjent zobowiązany jest przestrzegać wszelkich zaleceń specjalisty, które zostały udzielone mu podczas Wizyty.
§ 8. Postanowienia końcowe
- Wszystkie osoby przebywające na obszarze Gabinetu Podologicznego IDEALIA zobowiązane są przestrzegać całkowitego zakazu palenia i używania tytoniu oraz wyrobów tytoniowych i nikotynowych, w tym papierosów elektronicznych oraz całkowitego zakazu spożywania napojów alkoholowych oraz innego rodzaju używek i środków odurzających.
- Na obszarze Gabinetu Podologicznego IDEALIA, a w szczególności do pomieszczeń, w których wykonywane są Usługi zabrania się wprowadzania zwierząt
- Każdy Pacjent ma prawo wglądu do Regulaminu, Cennika Gabinetu Podologicznego IDEALIA
- Wszelkie spory wynikające ze świadczonych Usług powinny zostać w pierwszej kolejności rozwiązane polubownie.
- Niniejszy Regulamin obowiązuje od dnia 01.02.2025r.
- O zmianach niniejszego Regulaminu Pacjent będzie powiadamiany drogą telefoniczną na numer podany podczas Rejstracji.